Lévay Máté

Ezzel a bloggal szeretném ismertetni fontosabb eseményeimet, meghatározó pillanataimat, főbb munkásságaimat illetve terveimet a jövővel kapcsolatosan. Az oldalon szereplő ÖSSZES fénykép és videó SAJÁT KÉSZÍTÉSŰ! A fényképek esetleges terjesztését, felhasználását kérem jelezze e-mailben. Köszönöm! info@levay-mate.hu

Facebook

Friss topikok

Utolsó kommentek

Külső feed

Houston we have a problem

"Reklámfotózás..."

2010.03.26. 18:34 MiTosz

     Nem is tudom, mikor volt ennyire sietős és betáblázott a napom, mint a mai. Suliban a pénteki első óra (televíziós ismeretek) általában hamarabb szokott befejeződni, mint a többi tanóra. Természetesen ma nem így történt, annak ellenére, hogy nagyon jól jött volna. Szaladtam a hévhez, ismételten: természetes és megszokott hogy a szemem előtt zárja be 'kapuit' a HÉV, így szépen lekéstem és várhattam a következőre, 30 - azaz harminc - percet.

Remek! - gondoltam

Így is késésbe vagyok egy Reklámfotózásról, ráadásul fel is hívtak mikorra érkezem, mert ott van mindenki. Előtte még haza kellett ugranom az összekészített fotós cuccokért, majd futás a buszhoz. Isten megsegített, pont odaértem és így nem késtem sokat a munkáról sem.

     Szépen mentem a Levi's üzletbe, ott le az alaksorban levő stúdióba. Nagyjából 25-30 percem volt maradandót alkotni, rengeteg profi berendezés és két kitűnő modell segítségével (Czifra Kingával, 2008-as MISS HUNGARY 2. helyezettjével, illetve az Álom.net színésznőjével és Pártos Viktorral, aki fiatal reklámarc televízióban, modell magazinokban). Hétfőre kell leadnom a kész fényképeket, lássatok néhány saját alkotást: (Kép megjelenítés funkcióval nagyban is meglehet nézni) 

 

1 komment

Címkék: fotó kep cikk újság kepek studio máté stúdió mate ujsag mitosz lévay levay

A bejegyzés trackback címe:

https://levaymate.blog.hu/api/trackback/id/tr411871223

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SzEnikő 2010.03.30. 11:28:11

Nálam az első kép a nyerő :)
süti beállítások módosítása