Lévay Máté

Ezzel a bloggal szeretném ismertetni fontosabb eseményeimet, meghatározó pillanataimat, főbb munkásságaimat illetve terveimet a jövővel kapcsolatosan. Az oldalon szereplő ÖSSZES fénykép és videó SAJÁT KÉSZÍTÉSŰ! A fényképek esetleges terjesztését, felhasználását kérem jelezze e-mailben. Köszönöm! info@levay-mate.hu

Facebook

Friss topikok

Utolsó kommentek

Külső feed

Houston we have a problem

"Névnapi győzelem"

2010.09.21. 16:07 MiTosz

    Talán az eddigi legszebb névnapi ajándékomra bukkantam, alig néhány órával ezelött. A futanet.hu weboldalán a következőt találtam: Nézd meg a 25. NIKE fotópályázat nyerteseit.

Remegve rákattintottam, majd ezt találtam:

http://www.futanet.hu/cikk/nezd-meg-a-25-nike-budapest-nemzetkozi-felmaraton-fotopalyazatanak-nyertes-kepeit

Őszintén mondom, remélni sem reméltem, hogy ennyire jó helyen végzek, hisz annyira remek műveket választottak be a 12-be.

Talán mások is meglátták benne azt az apró dolgot, amit én is megláttam a kép készítésekor. Ha nem is mind az 57százalék, csupán 1 látott benne egy apró egyéniséget, akkor már boldogabb nem is lehetek. Nem tudom kifejezni, mennyire örülök neki!

Szeretném megköszönni Nektek, kedves barátaim, kedves szemlélődőim, kedves ismeretleneim (akárhol is vagytok)! Szert tehettem egy olyan élményre, egy olyan szakmai győzelemre, mely inspirál és erősít!

2 komment

Címkék: fotó cikk pályázat nyeremény máté lévay lévaymáté

A bejegyzés trackback címe:

https://levaymate.blog.hu/api/trackback/id/tr682312793

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tibibee 2010.09.21. 22:28:43

Gratula mindkettőhöz! :) Tényleg jól sikerült kép.

MiTosz · http://www.levaymate.blog.hu 2010.09.21. 22:31:42

Köszönöm szépen a gratulációt és a hozzászólást! Ezért jó vagy nálam egy morri koktélra ;-)
süti beállítások módosítása