Lévay Máté

Ezzel a bloggal szeretném ismertetni fontosabb eseményeimet, meghatározó pillanataimat, főbb munkásságaimat illetve terveimet a jövővel kapcsolatosan. Az oldalon szereplő ÖSSZES fénykép és videó SAJÁT KÉSZÍTÉSŰ! A fényképek esetleges terjesztését, felhasználását kérem jelezze e-mailben. Köszönöm! info@levay-mate.hu

Facebook

Friss topikok

Utolsó kommentek

Külső feed

Houston we have a problem

Első Interjúm, első cikkem...

2010.03.03. 20:01 MiTosz

          Tessék, ezt is megértem! A mai napon egy kedves és tehetséges újságíró 'kolléganőm' elkészítette velem az első, saját interjúmat, ami a múltamról, jelenemről és jövőmről szól. Arról, amit eddig tettem, próbálkoztam, alkottam... és természetesen a céljaimról, amiket kitűztem magamnak. Amint megjelenik és olvasható lesz, linkelni fogom!

1 komment

Címkék: interjú cikk újság interju máté mate lévay levay

A bejegyzés trackback címe:

https://levaymate.blog.hu/api/trackback/id/tr151806709

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

-=Zsoo=- 2010.03.04. 19:09:17

Szávusz! Először is nagyon sok sikert kívánok a továbbiakban is! Már én is várom a pénteket;) (és ne feledd:norc.hu)
süti beállítások módosítása