Lévay Máté

Ezzel a bloggal szeretném ismertetni fontosabb eseményeimet, meghatározó pillanataimat, főbb munkásságaimat illetve terveimet a jövővel kapcsolatosan. Az oldalon szereplő ÖSSZES fénykép és videó SAJÁT KÉSZÍTÉSŰ! A fényképek esetleges terjesztését, felhasználását kérem jelezze e-mailben. Köszönöm! info@levay-mate.hu

Facebook

Friss topikok

Utolsó kommentek

Külső feed

Houston we have a problem

"Goo-kart - Váci ring HUNGARY"

2010.06.26. 18:26 MiTosz

     Ez a szombati nap valóban kiszámíthatatlan. Ha kinézünk, akkor látjuk, hogy még az idő se döntötte el, hogy mit tegyen: essen, ne essen. Ez még - most már - a kisebbik téboly a nap folyamán...ugyanis ma került megrendezésre a 2010-es házi gokart verseny a Váci ringen. Igen kecsegtető a történet: 270ccm, 11LE, 5 versenyző, 3 érem, majd 8 perc bemelegítő (Gokartok megismerése, kanyarívek bevételének felmérése: egyszóval tapasztalatszerzés), majd 8 perc kvalifikáció (majd az alapján a rajtsorrend) és ezt követően 15 kör verseny.

(Kép a www.gokartvac.hu tulajdona)

      Nem unatkoztunk egy percet sem, én konkrétan ki se akartam szállni a csodagépekből. A bemelegítőn bár eléggé elkeseredtem, mert állandóan kicsúsztam. Vagy azért mert elfékeztem magam és bebicskáztam a pályán, vagy azért mert egyszerűen csak belém jöttek oldalról és reménykedtem, hogy mihamarabb megállunk. Ha pedig épp jó passzban voltam és nem csúsztam ki, akkor meg mindenki letolt a pályáról. Szóval volt mit fejlődni...

      Kvalifikáció: Kezdés előtt megkérdeztem hogy létezik -e, hogy a 10 es rajtszámú gokartomban a fék valamivel eltér a többitől? "Igen, sokan mondják, hogy vigyázni kell vele, mert új fékek, brutális fékerő". Hát ez remek, gondolnánk, hogy pont ezért úszok meg egy karambolt, mert megtudok állni... viszont valójában nem a maximális féktapadást használom ki hanem keresztbe fordulok a pályán, a kerék leblokkol.

      Végül is ráéreztem, időmön több mint 2mp et javítottam a bemelegítő idejéhez képest. Így a sorrend a rajtrácson a következő lett VOLNA (mindjárt leírom miért csak 'volna'). Legjobb köridő T. Marcellé lett, majd az enyém, 3. rajtkocka K. Jánosé, 4. L. Gergelyé, 5. a névnapja alkalmából meghívott L. László (apa személye). Hogy ne legyen olyan egyszerű a dolog, azért azt találtuk ki, hogy fordított sorrend legyen, szóval: 1. L. László, 2. L. Gergely, 3. K. János, 4. Én, 5. T. Marcell.

      Verseny: A piros lámpa kialudt és mindenki tövig nyomta a gázt. Én nagyon beszorultam, ezért utolsó helyre kerültem. Apám szép lassan elengedte a gyorsabbakat, így a feltartott Marcellt is épp hogy kikerülve a 3. helyre kerültem. Gergelyt majd az akkor 1. helyen levő Jánost lassan sikerült egy ponton leelőzni így első helyen mentem. Hihetetlen, mennyire figyelni kell illetve ellenállni a erőhatásoknak. Egyetlen csúszás és visszaesek. Jött a kockás zászló, 1mp el Marcell előtt végeztem, így elsőként értem a célba. Nagyon komoly verseny volt, mindenki élvezte.

    Éremosztás: Bronz érem L. Gergelyt illette, Ezüst érem T. Marcellé volt és szerencsés személyem kapta az aranyszínű érmet. Köszönöm a támogatómnak a versenyzés lehetőségét! Hazafele bebizonyítottuk, hogy nem csak a gokart tud csúszni, hanem egy finom rétes egy erős kávéval.

   Időeredmények:

         Bemelegítő:                Kvalifikáció:             Verseny:

L.Gergely:     31,283               30,297                 29,692

K.János:        30,796              29,525                 29,015

L.László:        40,773              35,275                 33,357

T.Marcell:      30,134              28,822                 28,633

L.Máté:         31,572              29,246                 28,729

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://levaymate.blog.hu/api/trackback/id/tr922112014

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása