Lévay Máté

Ezzel a bloggal szeretném ismertetni fontosabb eseményeimet, meghatározó pillanataimat, főbb munkásságaimat illetve terveimet a jövővel kapcsolatosan. Az oldalon szereplő ÖSSZES fénykép és videó SAJÁT KÉSZÍTÉSŰ! A fényképek esetleges terjesztését, felhasználását kérem jelezze e-mailben. Köszönöm! info@levay-mate.hu

Facebook

Friss topikok

Utolsó kommentek

Külső feed

Houston we have a problem

"Filmpremier - Kicsit másképp"

2010.09.09. 22:43 MiTosz

      Beindítják a motorokat, a benzingőz illata érezhető... majd egy erőteljes gázkar húzás, aztán ami a csövön kifér. Röviden így is jellemezhettem VOLNA azt a videót, amit ebben a bejegyzésben mindenki megnézhet. A rideg valóság azonban az, hogy... amíg a két motoros egymással készültek harcolni, addig én az idővel vívtam szoros versenyt: vesztettem. Miről is van szó:

Egyik szemünk sír... és a másik is. A kisfilm egy nyomós ok következtében nem készült el teljesen, valószínűleg nem is fog elkészülni. Nem egészen így volt megírva a forgatókönyv!

Eredetileg ezt a bejegyzést nem egészen ezekkel a szavakkal terveztem felkonferálni, főleg, hogy a kisfilm elkészüléséről szólt volna! Sajnos van egy kis bibi: az egyik motor - számomra megdöbbentő módon - ebben a nagy hidegben, - számomra a legrosszabb héten - elkelt! Pótlására - szerény véleményem szerint - nem egy és nem is kettő hetet kellene várni, valószínűbb hogy a tavasz - nyár környékén folytathatnánk. (Annak ellenére, hogy ezen a héten elkészülhetett volna)

Úgy döntöttem, hogy a film "részletet" nem fogom addigra archiválni, sokkal inkább felfüggesztettem! Aztán lesz, ami lesz...

Pozitív oldalát tekintve én mégis örülök :-)! Kipróbálhattam és gyakorolhattam a kamera használatát, beállításait. Megtanultam egy másik vágóprogramnak egy bizonyos részét használni, és - ami a legjobb, hogy - már kaptam egy-két dicséretet a befejezetlen kisfilmmel kapcsolatosan. Remélem ez a kis "részlet" nektek is tetszik!

Belátom, hogy jelenlegi állapotában viccesen rövid a videó, mégis több mint a semmi :-) illetve itt-ott a hanggal is gondok vannak, melyet majd az esetleges folytatásnál ki fogok javítani :-) Hát eddig jutottunk...

 

Lássátok:

(KATTINTS A KÉPRE A VIDEÓ ELINDÍTÁSÁHOZ)

Egyetlen kérésem lenne: Kérek mindenkit, most kivételesen kommentáljon, akár itt, akár a Youtube-s videó alatt!!!

Köszönöm szépen!

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: video videó kamera máté mate lévay levay lévaymáté

A bejegyzés trackback címe:

https://levaymate.blog.hu/api/trackback/id/tr942284667

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása