Lévay Máté

Ezzel a bloggal szeretném ismertetni fontosabb eseményeimet, meghatározó pillanataimat, főbb munkásságaimat illetve terveimet a jövővel kapcsolatosan. Az oldalon szereplő ÖSSZES fénykép és videó SAJÁT KÉSZÍTÉSŰ! A fényképek esetleges terjesztését, felhasználását kérem jelezze e-mailben. Köszönöm! info@levay-mate.hu

Facebook

Friss topikok

Utolsó kommentek

Külső feed

Houston we have a problem

"...Egy pályázat...Egy kudarc" avagy "Nyertem?!"

2010.02.24. 13:58 MiTosz

Sokan érdeklődtek és még a mai napig is érdeklődnek arról a bizonyos, kis 'csillagos' videó pályázatról (mely nemrégiben ért véget), illetve az elért eredményemről.

Rengeteg embernek köszönhetném azt, amit tett értem! Egy-egy szavazattal, vagy puszta szóval! Mint sokan tudjátok, volt egy pályázat az egyik kereskedelmi televízióban, mely egy bizonyos 'internetes tehetség születését' segítette (?). Kipróbáltam magamat én is benne...

       Eleinte örültem neki, majd megbántam, és a végén, a legeslegvégén azt mondtam boldogan, hogy: teljesen megérte, akárhogyan is alakult.

Mi is történt valójában? Bekerültem az utolsó héten publikált videók döntőjébe. Szépen folytattam utamat NEKTEK köszönhetően, egészen a TOP5 ig, melynek köszönhetően a kereskedelmi televízió egyik kollégája megkeresett emailben, amelyben nevet, címet és telefonszámot kértek, ugyanis felszerettek volna keresni egy rövid interjú kedvéért. Minden remekül alakúlt, ugyanis 'szikla szilárdan' ragaszkodtam a helyezésemhez - köszönhetően a rengeteg szavazatnak - egészen egy csütörtöki napig. Azon a napon - mialatt a főiskolán padot koptattam - leszedték a pályázott videómat. Remek volt szembesülni az esti órákban az alábbi üzenettel:

"Kedves pályázó! Önnek a nap folyamán szokatlanul sok szavazata érkezett, mely csalás gyanúját veti fel. Így nem vehet részt a továbbiakban sem a versenyen, sem a pénteken történő riportforgatáson. Üdvözlettel..."

A szívem megállt, felfogni nem tudtam... egy álmomtól fosztottak meg! Nem nem... nem az volt az álmom hogy nyerjek, sőt! Ha úgy alakult volna, hogy túl jó helyezést szerzek, annyira jót, hogy félmilliót nyerhetnék vele, akkor személyesen kértem volna, hogy kiszállhassak a versenyből, vagy Én adhassam át annak, akit valóban jogosan megilleti ez az összeg, hisz a munka és a kreativitás sokkal több volt, mint az enyémben.

Miért mondom ezt? Mert nyertem... Én győztesnek érzem magam! Sok-sok ember, fiú lány...egyszóval barátok segítettek, gratuláltak ahhoz, amit sikerült elérnem és ahová eljutottam. Hívások tömkelege, levelek százai olyanoktól akikről nagyon régen, vagy éppen még sohasem halottam. Többet nem is kívánhattam volna, ez a legjobb az egészben! Elállt a szavam, mikor láttam, hogy 3000 feletti szavazatot szereztem. Még sem volt elég... vagy pont az, hogy sok? Nem tudom, csak azt hogy mi az igazság... és a becsület több, mint némi kézpénz.

1 komment

Címkék: máté mate mitosz lévay levay

A bejegyzés trackback címe:

https://levaymate.blog.hu/api/trackback/id/tr31767025

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása