Lévay Máté

Ezzel a bloggal szeretném ismertetni fontosabb eseményeimet, meghatározó pillanataimat, főbb munkásságaimat illetve terveimet a jövővel kapcsolatosan. Az oldalon szereplő ÖSSZES fénykép és videó SAJÁT KÉSZÍTÉSŰ! A fényképek esetleges terjesztését, felhasználását kérem jelezze e-mailben. Köszönöm! info@levay-mate.hu

Facebook

Friss topikok

Utolsó kommentek

Külső feed

Houston we have a problem

"HELL fotópályázat"

2012.02.11. 16:25 MiTosz

    A HELL Energy kft. pár havonta nyereményjátékot hirdet, amivel néhányan kisebb-nagyobb ajándékoknak lehetünk a szerencsés nyertesei. Az ilyen és ehhez hasonló nyereményjátékok nem szoktak rabul ejteni, mígnem meghirdettek egy fotópályázatot. Itt vérszemet kaptam. :-)

   A fotópályázat feltétele az volt, hogy a képnek valamilyen vonatkozásában köze legyen a HELL energiaitalhoz. Nos, ehhez Nekem már volt egy képem korábbról, amit azonnal meg is osztottam és rá 3 percre máris jött egy levél, hogy nyertem és Én lettem az első díjazott. Sosem nyert még egyetlen fotóm sem 3 percre a beküldés után. Nagyon örültem Neki, bár jött a feketeleves...

   A nyeremény táskát pár napra rá postázták is Miskolcról, ami a szó szoros értelemben eltűnt, majd küldtek egy másikat. Jegyzőkönyv, jelentés és jó pár hetet követően megérkezett a nyeremény:

   Összességében az tetszett a nyerés pillanatában, hogy végre egyszer nem kell egy hónapot várni arra, hogy eljusson hozzám az egyik nyeremény, mivel a 'zsűri' mondhatni azonnal döntött, így megspóroltam ezt az időt. Erre a posta húzta el :-) Ilyen a sors!
 

Szólj hozzá!

Címkék: fotó fotópályázat díj hell drink máté 2012 energy lévay

A bejegyzés trackback címe:

https://levaymate.blog.hu/api/trackback/id/tr464094108

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása