Lévay Máté

Ezzel a bloggal szeretném ismertetni fontosabb eseményeimet, meghatározó pillanataimat, főbb munkásságaimat illetve terveimet a jövővel kapcsolatosan. Az oldalon szereplő ÖSSZES fénykép és videó SAJÁT KÉSZÍTÉSŰ! A fényképek esetleges terjesztését, felhasználását kérem jelezze e-mailben. Köszönöm! info@levay-mate.hu

Facebook

Friss topikok

Utolsó kommentek

Külső feed

Houston we have a problem

Babafotózás :)

2012.06.14. 15:51 MiTosz

_DSC5900.jpg

  Nemrégiben írtam Enikőről, akit kismamaként örökíthettem meg képek formájában :) A legutóbbi fotózástól számolva eltelt jó pár hónap, és azóta megszületett a gyönyörű Alizka, aki végre anyuja pociján kívül is modellt 'állt' Nekem. :)

_DSC5766.jpg

   A csöppségek fotózása tényleg egy hálás téma minden fotós és néző számára egyaránt, azonban nagyon nehéz és kitartást követelő feladat. Talán pont ezért tudjuk jobban értékelni, ha sikerül 1-1 kép, mert nem egyszerű ezt megvalósítani. A legnagyobb baj sokszor - az esetleges sírása mellett -, hogy a folytonos mocorgása miatt nehezebb az élesítés. Viszont ha véletlen van egy pici mosoly, az mindent kárpótol :)

_DSC5861.jpg

   Szerencsém volt, mert Aliz sokkal kitartóbb volt, mint én azt érkezésem előtt gondoltam volna. Arra számítottam, hogy első perctől kezdve a szomorkásabb arcát láthatom, de hála Neki, ez nem így lett :) Így viszont nagyon jó hangulatban telt az egész nap.

_DSC5766.jpg

Szólj hozzá!

Címkék: fotózás baba 2012 műterem Máté Szentendre Lévay Aliz

A bejegyzés trackback címe:

https://levaymate.blog.hu/api/trackback/id/tr464624200

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása