Lévay Máté

Ezzel a bloggal szeretném ismertetni fontosabb eseményeimet, meghatározó pillanataimat, főbb munkásságaimat illetve terveimet a jövővel kapcsolatosan. Az oldalon szereplő ÖSSZES fénykép és videó SAJÁT KÉSZÍTÉSŰ! A fényképek esetleges terjesztését, felhasználását kérem jelezze e-mailben. Köszönöm! info@levay-mate.hu

Facebook

Friss topikok

Utolsó kommentek

Külső feed

Houston we have a problem

" Kis lagzi " - Ibrány

2010.08.23. 18:56 MiTosz

 

     Az elmúlt szombaton, alig 280km-t utazva jutottunk el egy olyan társadalmi közegbe, ahol nem jártam már réges-régen. Ez a nemes alkalom egy rokoni találkozó időpontja volt, amikor is sokan éveket maga után hagyva láthatta a másikat. Aki tehette, az részt vett a 'nagy' találkozón, Ibrány városa mellett. A családok szállingóztak Mezőkövesdről, Nyíregyházáról, Budapestről, Berettyóújfaluról és Szentendréről.

     Rögtön, mikor odaértünk 12 óra magasságában, azonnal nekiláttak drága rokonaink az itatásunkhoz. Én éreztem előre hogy nem lesz móka, ha én iszok (főleg üres gyomorra), ugyanis (előnyöm, vagy hátrányom?) nem bírom nagyon az alkoholt. Hamar, szinte már a koccintásnál ittasnak éreztem magamat. Olyas valamit tapasztaltam, amit azelőtt még nem sűrűn: fél nap alatt kétszer rúgtam be, és még aznap este másnapos is. Ez 24 óra alatt valljuk be, igen kellemes.

    19 óra környékén nekiláttunk a vacsorának, mely élőzenével egybekötött volt. Ez annyit tesz, hogy a kis család nekilátott táncolni, és ami ilyenkor a legijesztőbb, hogy azoknak is menni kellett, akiknek nem igazán szívügye a tánc. Olyanná vált az étterem alsó részem, mintha esküvőn lennénk, valaki meg is jegyezte hogy ez egy 'kis lagzi'.

Szólj hozzá!

Címkék: fotó lévaymáté ibrány

A bejegyzés trackback címe:

https://levaymate.blog.hu/api/trackback/id/tr792241900

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása