Lévay Máté

Ezzel a bloggal szeretném ismertetni fontosabb eseményeimet, meghatározó pillanataimat, főbb munkásságaimat illetve terveimet a jövővel kapcsolatosan. Az oldalon szereplő ÖSSZES fénykép és videó SAJÁT KÉSZÍTÉSŰ! A fényképek esetleges terjesztését, felhasználását kérem jelezze e-mailben. Köszönöm! info@levay-mate.hu

Facebook

Friss topikok

Utolsó kommentek

Külső feed

Houston we have a problem

Fotóriporter lettem!

2010.03.05. 23:03 MiTosz

      A megbeszéltek alapján ma megjelentem egy Budapesti irodában. Itt 6 hölgy várt, akikkel egy kis beszélgetés, 'stábtagokkal' való ismerkedés után a...

La Femme Magazin (http://lafemme-magazin.hu) egyetlen fiú csapattagja és dolgozója lettem, mint Fotóriporter, újságíró és kameraman!!

      Feladatom divatbemutatókon, különböző rendezvényeken megjelenni, felvételeket és riportokat készíteni, riportokat felvenni utána megvágni, feltölteni a weboldalra, illetve kiadott témában cikkeket írni mely ugyancsak az oldalon fog megjelenik. Hatalmas lehetőség a számomra, ez egy olyan környezetnek tűnik, amire vártam és vágytam, hisz elvileg ez a jövendőbeli szakmám. Remélem sokban segíthetem a magazin sikerét!

      Elég sok minden történt velem az utóbbi időben, amely számomra újdonság és örömteli... bárcsak sohase múlna el ez az élménysorozat!

2 komment

Címkék: fotó interjú cikk újság máté mate ujsag lévay levay

A bejegyzés trackback címe:

https://levaymate.blog.hu/api/trackback/id/tr41812772

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Joney 2010.03.08. 14:28:38

Joker!

Remélem jó helyre írok...
Szóval gratula, azért gondoltam hogy írok, mert nemrég értesültem minden féléről, és írok pár sort, amit más biztos nem fog...
Annak idején, lényegtelen mi módon meg hogy, az RTL-klub ban lett volna lehetőségem, erre arra...Visszautasítottam, mondván nem tudok azonosulni az ideológiai háttérrel, a kereskedelmi eszme mély filozófiai hovatartozásával. Tettem így több szponzornál így, hivatkozva globalizációs fertőre, multinacionális eszmékre. Arra utalok, hogy soha nem fekszem le pénzért, hírnévért, sikerért, nem használom ideáim-eszméim kabátként, amit néha levethetek! Erre valaki egyszer egy kultúr rendezvényen Pesten azt mondta rólam, hogy vagy sokra fogom vinni, és "nagyember" leszek, vagy magambarohadok szép lassan. Azóta érzem, hogy utóbbi lesz a sorsom, de én választottam ezt...Az én általam teremtett diszciplínák olyanok, amikkel ezt kell cselekednem, egy író (ha annak nevezném magam) sosem lehet sikerorientált oly módon, hogy "korának szennyvízéből igyon..." A te esetedben más a helyzet, mind személyed, mind formális helyzeted miatt. Ez neked nagy lehetőség. Másként kell ítélni dolgaidat, lehetőségeid, de igyekezz leülni egyszer, és letisztázni az értékrended, azt hogy miben hiszel, hogy akár szakmailag milyen egzakt értékeket képviselsz, és személyed milyen szakrális lényegiséget tükröz...Soha ne add el magad aprópénzért a hatalomnak, a tőkének! Nagyon profán és egyszerű példa: Ha te szereted, véded, eszmeiséged körülöleli, a fákat, akkor ne menj el egy nagyüzemi fakitermelő multihoz dolgozni! Félre ne értsd szavaim, most ami van lehetőség azt ragadd meg, tanulj belőle, szerezz tapasztalatot ismertséget, stb. de mindig légy önmagad, Lévay Máté, az ő ideáival! Ennek talán csak 20 év múlva lesz jelentősége, ha lesznek választások az életedben, döntések, mindig tartsd magad az alapjaidhoz, ami JÓ! A jó embereknek, jó alapjaik vannak! Sok sikert, baráti üdvözlettel: K.F.J.I.
süti beállítások módosítása