Lévay Máté

Ezzel a bloggal szeretném ismertetni fontosabb eseményeimet, meghatározó pillanataimat, főbb munkásságaimat illetve terveimet a jövővel kapcsolatosan. Az oldalon szereplő ÖSSZES fénykép és videó SAJÁT KÉSZÍTÉSŰ! A fényképek esetleges terjesztését, felhasználását kérem jelezze e-mailben. Köszönöm! info@levay-mate.hu

Facebook

Friss topikok

Utolsó kommentek

Külső feed

Houston we have a problem

"Tropicarium fotózás..."

2010.06.24. 19:53 MiTosz

   

     2000-ben, vagyis 10 éve nyitotta meg kapuit a 3000 m²-en elterülő létesítmény, a Tropicarium a Camponában. A mai napon lehetőségem adódott egy fotózásra az Óceanáriumban, hála a LaFemme csapatának. Drága - és állandó - kolléganőmmel ismételten "karöltve" végeztük az előre kiadott feladatunkat.

Vicces, mert épp a munkalehetőség felajánlása előtt mondtam néhány nappal, hogy:

"De jó lenne elmenni a Tropicariumba..."

Hát nem kellett sokat várnom, elég hamar meg is adatott a lehetőség, éltem is vele. Kiskoromban, nagyjából 6 éve voltam utoljára... minden olyan nagy volt, elképesztő és félelmetes. Sajnos rá kellett jönnöm hogy felnőttem, minden kisebbnek tűnik és nem változott semmit. A hangulatom is más volt, mintha családdal mentem volna, de ezt megpróbálom betudni annak, hogy igyekeztem komolyan venni a feladatot.

Szólj hozzá!

Címkék: fotó kep cikk újság kepek máté mate ujsag lévay levay lafemme magazin.hu lévaymáté

A bejegyzés trackback címe:

https://levaymate.blog.hu/api/trackback/id/tr212107408

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása