Lévay Máté

Ezzel a bloggal szeretném ismertetni fontosabb eseményeimet, meghatározó pillanataimat, főbb munkásságaimat illetve terveimet a jövővel kapcsolatosan. Az oldalon szereplő ÖSSZES fénykép és videó SAJÁT KÉSZÍTÉSŰ! A fényképek esetleges terjesztését, felhasználását kérem jelezze e-mailben. Köszönöm! info@levay-mate.hu

Facebook

Friss topikok

Utolsó kommentek

Külső feed

Houston we have a problem

"Stúdió fotózás" + MOST ÉRKEZETT

2010.05.26. 23:13 MiTosz

    Szerda, 10:30 perc, főiskola: Egy meghiúsult konzultációval kezdődött a nap, ugyanis a tanárunknak egy tanácskozáson kellett részt vennie. Sebaj, szépen folytatódott a nap: angol vizsga. Hát igen, hamarosan kiderül, hogy gond nélkül sikerült-e, avagy sem.

    Fél 4, irány a Hősök tere! Fél 5-től Magazinunk megkapta az egyik stúdiót fotózás céljából. A csapat feladata az volt, hogy egy konkrét edzésprogram illusztrációját készítsük el. Ehhez biztosítva volt az Adidas és a Reebok támogatásával jó néhány komplett kollekció, cipőtől - a ruhákon keresztül - egészen a tornagyakorlatok alatt használatos, magunk alá rakható szivacsig.

    Kivételesen nem én voltam a fényképező mögött, háttér munkákat végeztem ezért kollégámnak adatott meg a lehetőség a fényképészetre (amit szépen ki is használt, hisz profi képek születtek), addig én a refikkel bajlódtam :-) Nagyjából 4 óra alatt végeztünk is, tökéletes csapatmunka volt, szóval élveztem. Ennek eredményét hamarosan Ti is láthatjátok, közzé teszek néhány linket.

    Este fél 10-re haza is értem, vacsiztam :-) és elterültem a fárasztó napomat hátrahagyva.

MOST ÉRKEZETT!

Itt is van egy elkészült cikk, a csapat által készített fotókkal!

http://www.lafemme-magazin.hu/test-es-lelek/a-het-gyakorlata-1-resz-fenekformalas-30-perc-alatt

Szólj hozzá!

Címkék: fotó kep interjú újság kepek interju studio máté stúdió mate ujsag mitosz lévay levay lafemme magazin.hu

A bejegyzés trackback címe:

https://levaymate.blog.hu/api/trackback/id/tr802034346

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása