Lévay Máté

Ezzel a bloggal szeretném ismertetni fontosabb eseményeimet, meghatározó pillanataimat, főbb munkásságaimat illetve terveimet a jövővel kapcsolatosan. Az oldalon szereplő ÖSSZES fénykép és videó SAJÁT KÉSZÍTÉSŰ! A fényképek esetleges terjesztését, felhasználását kérem jelezze e-mailben. Köszönöm! info@levay-mate.hu

Facebook

Friss topikok

Utolsó kommentek

Külső feed

Houston we have a problem

"Művészek estje... + rovar"

2010.06.12. 11:24 MiTosz

     Ezen a péntek estén tartotta első művészi estjét, "Csevej"-ét Kellár F. János Immánuel, amely a sorozat első előadásaként debütált. Jómagam is tiszteletemet tettem ezen az előadáson, de kivételesen nem vendégként, hanem - nagy örömömre - operatőrként. Első vendégétől sok mindent megtudtunk a művészetekről, saját műveinek sajátosságairól, és Kellár Jánosról, mint édesapáról, egyéniségéről, véleményeiről.

     Az előadás végeztével rohantam is tovább folytatni teendőimet. Aztán... mikor úgy éreztem 'megpihenhetek', egyszer csak szúrós fájdalom hasított a bokámba, pici dudorra lettem figyelmes:

"Ez csak egy kis szúnyogcsípés."

     Később, mikor felkeltem, nem bírtam ráállni. Ránéztem és bedagadt, mintha darázs csípte volna meg... mondjuk úgy 4 szer. Másnap ügyelet... fogalma sincs a dokinak, mi is ez valójában, de aznap hasonló panasszal előttem 14 en jöttek az orvos szerint. Adott egy gyógyszert, egy tablettát (még nem is kenőcsöt) melyen ez ál: RETARD filmtabletta. Remek, akkor ez most mi? :-)

    2 nap telt el a feltételezett csípés óta, azóta borogatom, fenistilezem, pihentetem... semmi, növekszik tovább. Bennem fejlődik az alien?!  És ha igen, akkor mi legyen a neve: Csubakka?

Szólj hozzá!

Címkék: kep video interjú cikk újság kepek interju máté mate ujsag mitosz lévay levay lafemme magazin.hu lévaymáté

A bejegyzés trackback címe:

https://levaymate.blog.hu/api/trackback/id/tr862075926

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása